Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sietske Meij - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sietske Meij - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

09 November 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Gisterochtend ben ik aangekomen in Bangkok. Bij aankomst was dat ook direct merkbaar want het is er warm...

Na aankomst op Kohsan Road hebben Muriel en ik excursies geboekt naar noord en zuid thailand.

Vanavond (zondag) vertrekken we met de nachtbus naar Chiang Mai waar we een 3 daagse trektocht gaan maken met een olifanten safari en een tocht op een bamboovlot op een rivier...

Na deze tocht hebben we s'avonds op 12 november een landelijk feest. De full moon party (tijdens dit feest wordt er gevierd dat het droge seizoen is afgelopen)

Verder verblijven we nog 2 dagen in Chiang Mai en gaan we vrijdag met de nachtbus terug naar Bangkok.
Daar hebben we dan 1 dagje en vertrekken we s'avonds met de nachtbus door naar het zuiden richting de Phi Phi eilanden :D

Voor nu zijn we heerlijk door Bangkok aan het rondlopen en de boel verkennen want overal staat wel een tempel en is wat te zien.

Bij een paleis in het noorden van de stad waren vandaag de oefeningen voor de verjaardag van de koning die hier elk jaar uitgebreid wordt gevierd op 2 december. We hebben dan ook het complete leger langs zien marcheren.

Verder zijn de mensen hier heel erg behulpzaam en vriendelijk, hoewel de tuk tuk drivers soms wel wat opdringerig, kortom, vriendelijk lachen doorlopen ;)

Ik verwacht binnenkort weer wat te kunnen schrijven dus jullie horen nog wel hoe de excursies verder verlopen.

Voor nu ga ik zo weer het plakkerige Bangkok verder verkennen...

Groetjes!

  • 09 November 2008 - 09:36

    Rebecca:

    ik ben nu al jaloers!! heel veel plezier!!

  • 09 November 2008 - 10:01

    Ellen:

    Klinkt erg leuk zeg!
    Ik had ook een andere opleiding moeten kiezen...ik zit nu lekker in mijn boeken en jij een beetje leuke tripjes maken!

    Geniet ervan meid en doe voorzichtig. Je hoort me snel!

    Have Fun!
    Liefs, xxx

  • 09 November 2008 - 10:42

    Ken:

    Siese! Spannend allemaal! Er staat dus heel wat leuks op het menu :D Stoer hoor! Wish I could do them too!

    Enjoy the rides ^__^

    xx

  • 09 November 2008 - 17:36

    Meandra:

    het klinkt echt zo cool allemaal!! echt superveel plezier :D

  • 09 November 2008 - 19:21

    Lianne:

    Ik ben echt jaloers, dat jij daar nu in het mooie thailand zit.

    Gaaf om al wat van je te horen!! :D

    Heel veel plezier en geniet er van

    Kus! Lianne

  • 10 November 2008 - 00:06

    Kees En Sien:

    We hadden al het een en ander gehoord maar dit is toch allemaal heel spannend. jullie gaan dus niet naar Birma? Volgens Paul is in elk zichzelf respecterend dorpje in het oerwoud ook internet te vinden. Wij wachten vol spanning af.....maak er iets leuks van x x x x x

  • 10 November 2008 - 14:16

    Marcel:

    Hi Sietske,

    Dat klinkt als een supergoed rooster, ik wou dat ik er ook al was...nog een hele week wachten, bah...

    Tot later, Marcel

  • 10 November 2008 - 19:52

    Frankje En Eric:

    Heey zusje wel lief zijn tegen die olifanten ze zijn nogal groot.
    verder alles goed? klinkt erg goed allemaal, ben erg benieuwd naar wat je allemaal meemaakt.
    hier is het op het moment vreselijk weer echt herfst met winkracht 8 uitschie ters, dus je zit goed daar haha. Eric is zijn kerstdorp aan het bouwen en ga zo ook weer ff kijken wat hij er van maakt. geniet geniet geniet, en we horen snel van je. xxxxxxxx Eric en Frankje

  • 11 November 2008 - 22:12

    Kees En Sien:

    Ha die Siets, wij hebben jou relaas over de olifanten gelezen.Waren ze niet eng en heel erg groot? En dat rijden erop, maar wel heel erg leuk en avontuurlijk.Gaan jullie nu nog naar Birma? Ik ben benieuwd wanneer je dit leest. Natuurlijk wederom veel plezier en groetjes natuurlijk ook aan Muriel. x x x

  • 12 November 2008 - 13:24

    Netje:

    hey jij!
    kun je mij even een reisje doen naar de Phi Phi eilanden?
    ik wil ook!?!

  • 12 November 2008 - 20:37

    Petra:

    Dat klinkt allemaal super zeg!
    Geniet ervan!

    -xx- peet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske

Hallo allemaal, Zoals jullie weten is mijn motto: 'op reis voel ik me pas thuis'. Ik werk daarom ook niet voor niets op het reisbureau ;) De komende reis die ik samen met Edwin ga maken is een rondreis van 5 weken door Nieuw Zeeland en Fiji. De komende periode kunnen jullie onze verhalen dus meelezen via deze site. Berichtjes of tips zijn uiteraard altijd welkom! Als je het leuk vind om ons te volgen kun je je aanmelden met je mailadres zodat je standaard een mailtje ontvangt als we iets gepost hebben. Groetjes, Sietske

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 29433

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 06 Maart 2015

Delft - Beijing per trein

24 September 2012 - 13 Oktober 2012

Huwelijksreis naar Argentinië & Chili

06 November 2011 - 10 December 2011

Nieuw Zeeland en Fiji

13 Oktober 2010 - 07 November 2010

Cambodja - Vietnam

07 November 2008 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: