Het Angkor rijk - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Sietske Meij - WaarBenJij.nu Het Angkor rijk - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Sietske Meij - WaarBenJij.nu

Het Angkor rijk

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

17 Oktober 2010 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hallo!

We zitten nu alweer in Cambodja! De vlucht vanuit Hong Kong naar Vietnam ging prima alleen de vlucht van Vietnam naar Cambodja was iets spannender... Tijdens de vlucht verliep alles redelijk soepel (op wat 'hobbels' na) alleen de landing kon iets beter... Het leek wel alsof de piloot op 1 wiel probeerde te landen. Al met al kwamen we wel heelhuids aan :)

In Siem Reap hebben we heel veel tempels bezocht. De een nog mooier dan de andere. De indrukwekkendste was de Angkor Wat, de grootste tempel in de omgeving.

Helaas zitten we wel aan het einde van het regenseizoen waardoor we soms nog een buitje meemaken. De omgeving stond bij aankomst ook onder water...

Morgen vertrekken we naar Phnom Penh om daar de hoogtepunten te gaan bezoeken.

Groetjes!

• 17 Oktober 2010 - 09:14

Arjan En Amelia:

Hallo Edwin en Sietske.
    Gelukkig is de binnenlandse vlucht goed verlopen, dus die levensverzekering was niet nodig. Geniet van alle mooie dingen die jullie zien en een regenbuitje af en toe is niet erg. Hier hebben we ook af en toe regen, maar het is hier een stuk kouder. Stefan is geslaagd en nu dus eerste monteur.
    Groetjes van ons allemaal

• 17 Oktober 2010 - 11:27

Rebecca:

hallo daar!!

een beetje spanning is wel gezond hahha gelukkig zijn jullie goed geland! Hier is het intussen opgedroogd en schijnt een lekker zonnetje, tis wel koud slechts 10 graden! :) bij ons voor staat het in ieder geval vast richting kijkduin!! Heel veel plezier verder en geniet van alles wat komen gaat!!

• 17 Oktober 2010 - 11:57

Sien En Kees:

Ach opstijgen is veel moeilijker, beneden kom je toch wel....grapje wij zijn blij dat al die vluchten altijd maar weer goed gaan. Wij gaan zo dadelijk in de tuin zitten. In het zonhoekje is het nog net te doen want het is echt koud maar de zon is te gek. Wij gaan vanmiddag nog even de tuin winterklaar maken. Nou heb je eindelijk de tempels gezien Siets!!! Errug leuk.
    En nu per boot naar Pnom Penh, dat lijkt ons heel leuk.Jullie zullen onderweg dan ook wel het nodige zien. Wij zijn vreselijk benieuwd naar de foto's!!groetjes uit een nu zonnig DenHaag!

• 17 Oktober 2010 - 17:41

Ronald En Evianne:

Hey Edwin en Sietske,

Zo te lezen hebben jullie alweer heel wat meegemaakt. Beetje jammer dat jullie soms nog wat regen hebben, maar dan denken jullie nog een beetje aan Nederland:P We wensen jullie nog heel veel plezier!

Groetjes!

• 17 Oktober 2010 - 18:27

Anja En Paul Boer:

hoi die Siets en Edwin
    Ben bliju dat jullie toch goed aan de grond zijn gekomen. Jullie liever dan ik. Ik sta altijd het liefst met beide benen op de grond. Geniet samen van al het moois dat jullie hebben ezien en nog geen zien
    groetjes van Anja en Paul

• 17 Oktober 2010 - 23:29

Franka:

gatver gelukkig hoor ik dat altijd achteraf. ben blij dat het goed ging. mooi hoor heb je die eindelijk gezien. steekt duim op. veel plezier.

• 18 Oktober 2010 - 04:48

Ken:

Goed bezig Siets! :D

Xx

Sietske

Hallo allemaal, Zoals jullie weten is mijn motto: 'op reis voel ik me pas thuis'. Ik werk daarom ook niet voor niets op het reisbureau ;) De komende reis die ik samen met Edwin ga maken is een rondreis van 5 weken door Nieuw Zeeland en Fiji. De komende periode kunnen jullie onze verhalen dus meelezen via deze site. Berichtjes of tips zijn uiteraard altijd welkom! Als je het leuk vind om ons te volgen kun je je aanmelden met je mailadres zodat je standaard een mailtje ontvangt als we iets gepost hebben. Groetjes, Sietske

Actief sinds 17 Sept. 2008