Een afwisselende reis - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Sietske Meij - WaarBenJij.nu Een afwisselende reis - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Sietske Meij - WaarBenJij.nu

Een afwisselende reis

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

28 Oktober 2010 | Vietnam, Hué

Hallo!

Het is alweer even geleden dat we jullie hebben bezig gehouden met onze reisverhalen.

Op dit moment zitten we in Hue maar voordat we hier aankwamen hebben we aardig wat afstanden afgelegd. Als laatste vertelden we dat we in Da Lat zaten. Hier hebben we toen een dag bij lokalen mee gereden op de motor door de omgeving. Een fantastische ervaring! Na deze motor tour zijn we de volgende dag per mini bus naar Nha Trang gegaan. Een plaats aan de kust. De reis ernaartoe was erg gezellig. We zaten met 24 mensen in een mini bus gestouwd. Niet de meest comfotabele trip dus. Bij Nha Trang hebben we een korte strandvakantie gehouden en hebben we het een paar daagjes wat luxer gehad :)

In eerste instantie zouden we vanuit Nha Trang per nachtbus naar Hoi An reizen maar naar aanleiding van de vorige busreis zijn we toch maar gaan vliegen. Dat is hier gelukkig een goedkope alternatieve mogelijkheid. In Hoi An hebben we afgelopen nacht geslapen. Hier hebben we voor mij een jurk op maat laten maken :) altijd een leuke ervaring en super goedkoop daar.

Vanmorgen zijn we per bus naar Hue gereisd. Hier zullen we 2 nachten verblijven. Morgen gaan we weer bij iemand achter de motor mee door de omgeving rijden. We brengen onder andere een bezoek aan de verboden stad en Amerikaanse tunnels (uit de oorlog).

Zaterdag vliegen we naar Hanoi. Hier zullen we de laatste week van onze reis de omgeving gaan ontdekken. Ons hoogtepunt daar zal waarschijnlijk een bezoek aan Ha Long Bay worden :)

Kortom voor ons is de reis nu al meer dan geslaagd en we kunnen nog een week genieten!

Groetjes
Sietske en Edwin

  • 28 Oktober 2010 - 13:31

    Kees:

    je had nog geen jurkjes zeker.... geniet er maar lekker van, gaan wij ook doen nu Francien weer o.k. is. Ik haal haar morgen weer op. Heb nog niks gehoord over mieren? We volgen alles via Google World! Nog veel plezier en
    tot horens!

  • 28 Oktober 2010 - 14:49

    Franka:

    heee zozo dat klinkt allemaal goed, nou je hebt mamma gesproken denk ik dus dat weet je nu ook allemaal hetgeen ik zo wel zal horen want ga zo daar heen. dat achter op de motor vind ik wat minde maar goed het ging goed dus zal het wel weer goed gaan.
    hier is het nu somber we l de zon gezien vandaag. leuk van die jurk ben benieuwd. nou genieten zou ik zeggen het zal lang duren voor je weer daar komt denk ik . xxxxxxxxx aan jullie je zusje

  • 28 Oktober 2010 - 14:49

    Rebecca:

    ooohhhhh wat gaat het snel!!! geniet met volle teugen van de week die komen gaat en hopelijk zien we mekaar daarna snel weer, ik ben razend benieuwd naar jullie verhalen en foto's en heb enorm veel zin in een potje kolonisten! :) maar nu eerst nog even lekker genieten van jullie vakantie!!

  • 28 Oktober 2010 - 23:48

    Erik:

    Leuk om te lezen dat jullie je vermaken! Is natuurlijk een totaal andere wereld daar. Veel plezier nog de laatste week. Daarna een foto avondje!

  • 29 Oktober 2010 - 09:01

    Ken:

    Lekker bezig! T gaat een klap zijn wanneer jullie terugkomen, want het is zo kkkkoooooooooooooooooooud...

  • 01 November 2010 - 10:27

    Lysanne:

    Wat een gave dingen allemaal! En super leuk dat je zo'n jurk hebt laten maken. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie foto's. Heel veel plezier nog! xxx

  • 02 November 2010 - 07:17

    Loes:

    Hallo Sietske en Edwin,
    leuk hoor om jullie verhalen te lezen.
    Bij ons is het kletsnat en er komt nog veel meer regen aan! Als ik jullie was, bleef ik nog een poosje weg! geniet er nog maar van!
    groetjes vanuit de polder
    loes

  • 02 November 2010 - 11:01

    Anja En Paul Boer:

    Het is toch wel een groot avontuur voor jullie Sietske had het al een keer gedaan maar Edwin wordt wel in het diepe gegooid. Fijn dat jullie zo genieten. Nog een paar fijne dagen en een goede vlucht naar huis groetjes Anja en Paul

  • 03 November 2010 - 11:49

    Anouk:

    hee meis,
    Het klinkt wel allemaal heel tof! heb wel weer enorm zin om je te zien!
    heb al mijn tentamens gehaald goed he?
    Kus Nouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske

Hallo allemaal, Zoals jullie weten is mijn motto: 'op reis voel ik me pas thuis'. Ik werk daarom ook niet voor niets op het reisbureau ;) De komende reis die ik samen met Edwin ga maken is een rondreis van 5 weken door Nieuw Zeeland en Fiji. De komende periode kunnen jullie onze verhalen dus meelezen via deze site. Berichtjes of tips zijn uiteraard altijd welkom! Als je het leuk vind om ons te volgen kun je je aanmelden met je mailadres zodat je standaard een mailtje ontvangt als we iets gepost hebben. Groetjes, Sietske

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 29420

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 06 Maart 2015

Delft - Beijing per trein

24 September 2012 - 13 Oktober 2012

Huwelijksreis naar Argentinië & Chili

06 November 2011 - 10 December 2011

Nieuw Zeeland en Fiji

13 Oktober 2010 - 07 November 2010

Cambodja - Vietnam

07 November 2008 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: