Voorbereiding - Reisverslag uit Delft, Nederland van Sietske Meij - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Delft, Nederland van Sietske Meij - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

04 Oktober 2010 | Nederland, Delft

Hallo!

De laatste keer dat ik op deze blog iets heb geschreven is alweer 2 jaar geleden. De reden dat ik er nu weer gebruik van ga maken is doordat Edwin en ik binnenkort zullen vertrekken voor een rondreis van 3.5 week door Cambodja en Vietnam.

Aangezien we de route vooraf nog niet precies weten zal het dus elke keer weer een verassing zijn vanwaar we een berichtje plaatsen.

Om jullie een beeld te geven van de reis hebben we vooraf wel een 'planning' gemaakt maar of we ons daaraan houden is nog maar de vraag ;)

We vertrekken op 13 oktober en reizen eerst naar Hong Kong. Hier zullen we 1 nachtje blijven om de stad te bezoeken.

Na Hong Kong vliegen we door naar Siem Reap in Cambodja. Hier zullen we de Angkor Wat gaan bezoeken. Vanuit daar reizen we door naar Phnom Penh en zullen we daar nog een paar dagen in het hostel verblijven waar ik al eerder heb gezeten.

Daarna is het de planning dat we doorreizen naar Ho Chi Minh City in Vietnam vanuit daar willen we langs de kust en het binnenland doorreizen naar het noorden van Vietnam.

Als we ergens tijdens de reis de mogelijkheid hebben om een berichtje te plaatsen zullen we dat zeker doen en anders: geen bericht goed bericht ;)

Op 7 november zijn we weer thuis dus tot die tijd zul je verder weinig van ons horen!

Groetjes,
Sietske en Edwin

P.S. Mocht je nog in de mailinglijst staan en geen berichten willen ontvangen, laat het me dan eventjes voor de 13e weten...

  • 04 Oktober 2010 - 10:10

    Paul Boer:

    ik wens jullie nu al een een leuke reis.

  • 04 Oktober 2010 - 10:35

    Trinette:

    Hey Sietske,

    Heb een goede reis. Hong Kong is geweldig. Geniet er samen met Edwin maar van.

  • 04 Oktober 2010 - 21:50

    Frankje:

    als je maar uitkijkt

  • 06 Oktober 2010 - 06:07

    Rebecca:

    sietske en edwin,

    heel veel plezier saampjes! ik hoop voor jullie dat een mooie reis gaat worden en dat er inderdaad af en toe tijd is om een berichtje te plaatsen en veel foto's maken he??!! Have fun!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sietske

Hallo allemaal, Zoals jullie weten is mijn motto: 'op reis voel ik me pas thuis'. Ik werk daarom ook niet voor niets op het reisbureau ;) De komende reis die ik samen met Edwin ga maken is een rondreis van 5 weken door Nieuw Zeeland en Fiji. De komende periode kunnen jullie onze verhalen dus meelezen via deze site. Berichtjes of tips zijn uiteraard altijd welkom! Als je het leuk vind om ons te volgen kun je je aanmelden met je mailadres zodat je standaard een mailtje ontvangt als we iets gepost hebben. Groetjes, Sietske

Actief sinds 17 Sept. 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 29430

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 06 Maart 2015

Delft - Beijing per trein

24 September 2012 - 13 Oktober 2012

Huwelijksreis naar Argentinië & Chili

06 November 2011 - 10 December 2011

Nieuw Zeeland en Fiji

13 Oktober 2010 - 07 November 2010

Cambodja - Vietnam

07 November 2008 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: