Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Sietske Meij - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Sietske Meij - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Door: Sietske

Blijf op de hoogte en volg Sietske

23 September 2012 | Nederland, Schipluiden

Morgen is het dan zo ver...

Wij gaan op huwelijksreis naar Argentinië en Chili. De laatste keer dat we een berichtje op ons blog schreven was tijdens onze vorige reis naar Nieuw Zeeland en Fiji. Nu willen we jullie graag weer op de hoogte houden van onze nieuwe belevenissen :)

We zijn nog bezig met de laatste dingetjes inpakken. Eerder hadden wij hier natuurlijk geen tijd voor met de voorbereidingen voor onze grote dag van afgelopen vrijdag...

Waar we internet tegen komen zullen we proberen een berichtje achter te laten. Anders is geen bericht goed bericht :)

Na afloop van de reis is iedereen uiteraard van harte welkom om de foto's van onze bijzondere ervaringen te komen bekijken. Uiteraard ons huwelijk en de huwelijksreis...

Tot snel!

Goede reis!! Ga jullie missen de komende weken. Dikke kus, Ellen

• 23 September 2012 - 20:05

Trinette Verhoeven:

Goede reis. Geniet ervan.
    En geniet ook nog maar na van de geweldige dag op vrijdag!

Trinette

• 23 September 2012 - 20:11

Rebecca:

Geniet van jullie huwelijksreis! Heel veel plezier en we hopen dat jullie een goede reis hebben en dat alle koffers goed aankomen! Dikke kus en knuffel! Rebecca

• 23 September 2012 - 20:21

Tonny De Jong:

Veel plezier en tot ziens
    Geniet ervan

Ed

• 23 September 2012 - 21:09

Elsbeth:

Een hele fijne tijd toegewenst. Mooie ervaringen opdoen!
    Elsbeth

• 24 September 2012 - 10:35

Paul En Anja Boer:

goede reis en geniet ervan.

• 25 September 2012 - 18:37

Annemieke Jansen:

Geniet ervan, maar dat is voor jullie natuurlijk op het lijf geschreven!!
    Een huwelijksreis geeft je toch nog een extra bijzonder gevoel.

Joost en Annemieke

• 28 September 2012 - 01:18

Frankje:

Heeee hoor dat jullie al afgezakt zijn naar het uiterste zuiden en nu op cruise tussen de pinguins enzo, ik wacht rustig af op meer leuke verhalen.